niedziela, 24 kwietnia 2016

Spring thoughts


Nadeszła wiosna. Pora roku tak nieoparcie piękna i bezwstydnie ubrana w każdy kolor zieleni: od malachitowego, przez oliwkowy do pistacjowego, że powietrze przepełnione wonią kwitnącego bzu chce samo być wdychane przez płuca.  Pora roku, kiedy to  na drzewach pojawiają się kwiaty, a na twarzach ludzi wielkie uśmiechy i ponowna chęć do życia. Skoro wiosna nie odwlekała żeby zawitać w naszych ogrodach, to my również nie ulegajmy prokrastynacji. Nie bądźmy bierni w naszych działaniach i to co mamy zrobić teraz, nie odwlekajmy na jutro. Tak jak magnolia, która zakwita jako pierwsza, my też działajmy zanim zwątpimy, w siebie i swoje możliwości cudotwórstwa.
 




 
 
 

12 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia!
    Poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG
    DZIEWCZĘCO.TV - YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh ten post przepełnił mnie pozytywną energią xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow pięknie wyglądasz na tych zdjęciach. I bardzo podoba mi się wystrój bloga :) Pozdrawiam
    http://yukinoyouna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes piekna, za każdym razem gdy spoglądam na ten blog odnajduje sens życia. Napajasz mnie pozytywną energią. Uwielbiam Cię. Dziubuś:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :)
    Bardzo ładnie na nich wyszłaś
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło ogląda się i czyta twojego bloga. Trochę więcej tekstu i będzie idealny! Buziaki ;* Obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  7. Z rodzącą się wiosną budzą się nowe życia, nowe sensy życia. Super zdjecia! :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niecierpliwie czekałam, aż przyjdzie prawdziwa wiosna i wszystko ożyje! No i się doczekałam! :) Teraz trzeba korzystać z każdego pięknego dnia. Moja rada, powiększ zdjęcia i będzie idealnie, bo są za małe :)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice post and photos too. I realy like your blog. Would you like to follow each other? If yes let me know. andreanalens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy nowy wpis? super blog! :D

    OdpowiedzUsuń